Retururi

Consumatorul are dreptul de a returna un produs, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate, nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice sau semne de purtare.

Nu vom accepta produse purtate sau deteriorate din cauze independente de noi :

  • Rupturi, pierderi;
  • Elemente patate, murdare sau care prezinta miros urat;
  • Uzură datorată utilizării prelungite a produsului în mediul umed;
  • Depozitarea într-un loc inadecvat;

În maximum 15 de zile de la data returnării veti primi contravaloarea comenzii sau produselor returnate.

Coletele returnate fără a ne fi anunţat în prealabil nu vor fi acceptate.

Returnarea banilor se va face doar în contul bancar specificat de către client, în email sau in formularul de retur.

Ord nr 130/2000, precizează la art 10, alin c, „consumatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natură lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”, acest lucru însemnând că ne rezervăm dreptul de a nu anula comenzile care au fost executate pe baza de dimensiuni, culori, model dat de către client.

Conform legii, toate cheltuielile legate de retur sunt suportate de către client, exceptând cele legate de schimbarea produselor în garanţie, când returul către client îl vom suporta noi.

Toate PRODUSELE PERSONALIZATE (carti educative si senzoriale personalizate) nu sunt acceptate ca si retur.

Va rugăm să luaţi în calcul acest aspect, pentru a înlătura eventualele probleme ivite după comandă.

X